I will try to fix you

Hej på er, vad händer där ute i världen? Känner mig otroligt långt borta från verkligheten. Saknar det sååå! Önskar mig vanlig gammal tråkig vardag, är inte det hel knasigt? En liten trött och sliten jag pustar ut i sängen nu. En säng som känns ovanligt stor nu för tiden. Det saknas någon brevid mig. Tomt...
Imorn blir det jobb hela dagen, är tungt att lämna älsklingen ensam, men samtidigt skönt med en ledig dag från sjukhuset. Så mycket mer vardag än så blir det inte för mig just nu. Får se hur bra jag klarar av det. Koncentrationen är inte på topp. Usch vilket dystert inlägg! Tyvärr är det allt jag har att bjuda på för tillfället. Nu ska jag sussa, kram på er!




Bara för dig...underbar, precis som du ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0