Jag saknar min prins

God kväll! Nu är jag hemma igen. Har fått lite mat i magen efter ett trevligt möte där det bjöds på hembakade kanelbullar, inte illa va?! Nu sitter jag och mumsar i mig min efterrätt bestående utav äpple och keso. Låter kanske inte så där jätte spännande, men jag gillar det. Ännu godare är det med en ordentlig fruktsallad istället för bara äpple, men man tager vad man haver.
Har haft en riktigt effektiv dag idag. Inte nog med sjukhusbesök och möte, jag har dessutom hunnit med att uträtta ärenden på apoteket och shoppat lite smått till både mig och min älskling.
Jag fick äntligen tag på en jeansjacka jag gillar till ett bra pris. Passade även på att skaffa mig nya glajor nu när solen skiner så fint.
Nej hörrni, lite kaffe på det här och sedan en dusch så mår jag som en prinsessa sen....eller ja, nästan i alla fall. Min prins finns ju inte här :(


Min nyttiga efterrätt :)

Jeansjacka 299:- och Ray Ban inspererade solglasögon för 59:- , båda från Gina.

Kommentarer
Postat av: Karin

härligt med shopping :) snyggt!

jag kan tipsa om att keso med banan eller rivna morätter också är riktigt mums.

puss

2009-03-19 @ 11:38:35
URL: http://mourtimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0