Listan är lång..

Lovar du att vara ärlig?  Jomenvisst!
Du heter: Jessica
Smeknamn: Jessi, Jess, jeksa (av min 3 åriga guddotter) och  honeybunny (av min älskling såklart)
Låt som när du är ledsen sörjer till? Blandat av Lars Winnerbäck

Beroende av: Närhet, godis, sömn och sol
Vem behöver du mest just nu: Min älskade andra hälft
Vad tror folk om dig? hmm...att jag är blyg till en början men sen snäll, rolig och fördomsfull
Stämmer det? Ja till viss del
Vad får du oftast komplimanger för? Har fått massor av sjuka komplimanger som vi inte ska gå in på här, men den vanligaste är väl mina stora ögon och min rumpa.
Vad säger du för att imponera på någon? Ingen aning, har nog aldrig försökt
Hur imponerar man på dig? Är väldigt olika från person till person
Brukar du skratta för dig själv? nja, det händer väl ibland
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Puss
Var bor du? Göteborg
Trivs du där: Oftast
Äger du några converse: japp, ett par vita
Sprit, cider, vin eller öl: Vin eller öl
Brukar du bli för full: Nja, var nog mer vanligt för några år sedan
Vad har du för mobil operatör: Tele2
Är du allergisk i mot något: Misstänker morötter
Har du haft sex idag: Nej
mål i ditt liv: Hitta balans
Hur svarar du i mobilen: Hallå
Vem ringde du senast? Pojkvännen
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "jag är trött, ska vila lite, ringer dig senare. Älskar dig, puss, hejdå"
Antal timmar sömn inatt: ca 9 skulle jag tro 
Sov du ensam: ja tyvärr
Brukar du komma i tid: Alltid 10 min för tidigt
När mår du bra:
När man unnar sig vardagslyx, när det är vår och solen skiner, när jag äter en god middag, när jag får skratta med vänner och framför allt när jag får mysa med min älskling.
När blev du fotad senast: I fredags när jag hade fikadejt hos Mika
Hur känner du dig nu: Trött, sliten, ensam
Vanligaste färg på dina kläder: svart, grått
Vad tycker du om fötter: Äckliga! Hatar att ta i andras fötter
Vad saknar du: Närhet
Hade du en bra kväll igår: Nja, va väl inget speciellt
Favorit dryck på morgonen: Kaffe! färskpressad apelsinjuice är inte heller helt fel.
Rakar du benen: Alltid
När brukar du oftast gå och lägga dig: vid elva-tolv på vardagar
Är du blyg? Beror på, men är inte den som syns och hörs mest i nytt sällskap.
Sysslar du med någon idrott: Gymmar
Vill du hellre ha mail än brev: Nej brev är mycket mer personligt och mysigt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag tror på personkemi vid första ögonkastet, sen om det är kärlek märker man med tiden.
Har du spytt offentligt: haha, ja allt för många gånger. Buss, svarttaxi, offentlig toalett, säkert en buske eller två. Hade en vild tonårsperiod ;)
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Antagligen ha sex.
Är du nöjd med ditt liv: Med vissa delar av det ja, andra inte.
Är du bortskämd: Kanske lite..
Vad gör du i morgon: Tar en sovmorgon, häsar på pojkvännen, har bakdag med Beckabus
Vad är det värsta du vet? Lögner
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Väldigt olika, ibland ingenting, andra gånger för mycket
Vad behöver du just nu? Bättre ekonomi...min älskling hemma hos mig
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Svårt...den måste jag nog fundera på.
Vad längtar du till? Vanlig vardag och bättre tider, lite värme på det skulle också vara skönt.
Har du bra vänner och äkta vänskap? jajamensan
Vad använder du för shampoo? Håller på och prövar mig fram til det perfekta för mitt hår. just nu har jag phc, är väl sådär.
Vad är det finaste du fått? Kärlek
En speciell dag du minns: Finns många speciella dagar jag minns
Hur gammal är du: 23
Tycker du om någon just nu: väldigt mycket 
Om fem månader: Är det sommar, vi bor i våran nya lägenhet och trivs med livet
Du samlar på: Förrut samlade jag på filmer, men nu är det nog ingenting
Gröna eller röda äppeln: halv röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Pojkvännen eller Mika
Gillar du golf: Har aldrig spelat, men gillar minigolf  
Vilken tid gick du upp idag: ja du, halv tio kanske
Har du sovit i din egna säng inatt: japp
Har du strumpor på dig nu: ja
Vad ska du göra ikväll: Fortsätta slappa framför datorn 
Är det okej att gråta: Varför skulle det inte vara det?
När grät du senast: Igår
Laddar du ner musik och film från Internet: Det händer
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Känna mig fri
Bär du glasögon eller linser: Nej 
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Kan vara kul med märken ibland, men jag är en riktig H&M tjej. 
När går du upp ur sängen en helgmorgon: elva-tolv kanske
Har du piercing: I öronen
Vill du gifta dig: Absolut!
Vill du ha barn: Ja
Solar du ofta: Om jag reser utomlands ja, annars blir det ganska lite
Är du bra på att laga mat: Hyfsat, är nog bättre på att baka
Gillar du att dansa: sådär, i lagom mängd
Är du flygrädd: Bara om det är mycket tumult
Hur vig är du: Jag kan nästan få foten bakom nacken eller lägga hvudet på fötterna när jag sitter skräddare.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Ben and Jerry´s half baked
Tror du på ett liv efter döden: jag tror på någonting efter döden
Tycker du om sushi: Älskart!
Vad äter du helst när du ser på film: Godis, choklad i massor
Bor dina föräldrar tillsammans: ja
Har du tandläkarskräck: ja
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls
Vilken ögonfärg har du: En trevlig blandning av blått grönt grått och gult
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Många gånger
Biter du på naglarna: nej
Röker du: nej 
Hur ofta tränar/motionerar du: Tanken var 3 ggr i veckan när jag köpte mitt gymkort, det funkade till en början...
Senaste låt du hörde: Luften bor i mina steg
Vad gör du på helgerna:
Allt möjligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0