Nya auktioner på tradera

Herregud va med skit man samlar på sig med åren! Har spenderat dagen med att rensa alla möjliga skrymslen och vrår inför flytten den 1 maj. Varför har man alltid så många ställen där man lägger allt man egentligen inte behöver men man ändå sparar av någon anledning? Nu har jag slängt bort det mesta. Intalade mig själv att jag ALDRIG kommer att behöva grejerna ändå, hur mycket jag än inbillar mig det. Känns bra! Dessutom har jag lagt ut massa auktioner på tradera. Hittade en hel kartong med väskor på förrådet, knappt använda såklart. Suck! Ibland blir man irriterad på sig sälv. Hur som haver, om ni vill kika på grejerna så klicka här!
Nu ska jag ta mig iväg till affären för att handla ingredienserna till bullbaket. see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0