Bad hair day = Fiskbensfläta

Åh vilken lugn och skön dag jag haft. Bjöd snutteplutten på sushi. Oj så glad han var när han mumsade och åt i sin sjukhussäng :) Äntligen går allt som det ska och läkarna har lovat att han ska sova i sin egen säng i början på nästa vecka. Håller tummarna så hårt att knogarna blir vita! Vi har ju fått höra detta ett antal gånger nu, lik förbaskat så är han kvar varje gång. Men nu så, nu måste det gå vägen!

För övrigt så har planerandet inför flytten kommit igång. Vi tittar och pekar och diskuterar färger och tapeter in i oändlighet. Vi kan inte riktigt komma överens alla gånger. Men när det kommer till inredning så är det faktiskt jag som har sista ordet, så det så! Det har jag bestämmt :) Framöver, när vi påbörjat renoveringen, så kommer jag lägga upp bilder så ni får se förvandlingen. Kan kanske vara lite kul?

Sen skulle ett frisörbesök sitta på sin plats. Behöver verkligen toppa håret. Det är slitet och börjar bli lite för långt. Svårt att få upp volymen då. Tills vidare får jag rädda mina bad hair days med en slarvig fiskbensfläta.
Nu lite tv, det obligatoriska godnatt-samtalet till pojkvännen sen sängen. Kan inte få nog av sömn nu för tiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0