Timglas

Söndagkväll och jag sitter i sängen med en chipspåse och datorn i knät. Kom nyligen hem från la hospital. Spenderade natten där då min älskade älskade pojk behövde massor av stöd. Kommer han nog att behöva i natt med så jag hade gärna stannat om jag bara kunde. Imorgon väntar nämligen operationen, ingenting allvarligt, men givetvis ändå skrämmande. Men jag vet att allt kommer gå lysande och att alla ni där ute håller tummarna tillsammans med mig, eller hur? Nu ska jag försöka tänka på annat så gott det går. Behöver få ordentligt med sömn, känner på mig att morgondagen kommer bli riktigt tung.



Från mig till dig...♥

Kommentarer
Postat av: Syster Jenny

Tänker på er. Hoppas allt går bra. Kärlek från oss!

2009-03-15 @ 22:28:23
Postat av: Karin

Klart vi håller tummarna för att allt går bra! Kram på er

2009-03-16 @ 09:16:35
URL: http://mourtimer.blogg.se/
Postat av: carina

Här är en mamma som grubblar om du får i dig någon mat? Något nyttigt. Hönsmamma eller. Kramar, älskar dig.

2009-03-17 @ 18:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0