Dagen före

Ojoj, klockan börjar bli mycket. Har haft gott sällskap av R ikväll. Hårfärgning, gottis, film och soffhäng. Perfekt dagen för den stora inflyttningsfesten som väntar imorn! Jag och R har dessutom varit och handlat en massa grejer och förberett mat, grillning står på schemat. Årets första för oss...mums! Håller tummarna för fint väder. Ska fixa det sista imorn förmiddag, sen blir det några timmars jobb för min del. Blir väl till att stressa hem för att göra mig fin innan alla gästerna börjar anlända. En kanonkväll kommer det bli, helt klart! Måste bara fundera ut en bra outfit...hm. Får ta en sväng i garderoben innan jag somnar. Sitter uppe och väntar på att älsklingen ska komma hem från jobbet.
Ses imorn kära vänner, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0