fyra födelsedagar och en student

Ny vecka, nya tag...usch va jag längtar till semestern! Bara en sisådär tre veckor kvar innan vi ligger och lapar sol i kroatien. Men tills dess så får man väl ta och stå ut här hemma, där solen verkar ha gömt sig...hmm.
Den här dagen bjuder på ett besök hos farbror blå. Pojkvännen behöver ett nytt pass. Sen blir det födelsedagsshopping för min del. Har hela 4 födelsedagar att fira den kommande veckan. Först ut är vännen R som fyller 22 på torsdag. På fredag fyller lillasyster 19 och pojkvännens systerson 5 (tror jag, eller är det 6?). Och sist men inte minst så fyller älsklingen år på måndag. Utöver det så tar ju lillasyster studenten om några veckor också...pju! Mycket att stå i men kul! Jag gillar födelsedagar. Har varit i fullgång med bull- och kakbak den senaste tiden. Ska det firas så ska det! Riktiga bullkalas ska det vara.
Jaha, det är väl bara att hoppa i kläderna och sätta igång med dagen.
kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0