helgens bravader

Som ni märkt så har jag haft fullt upp i helgen...eller, ja fullt upp med att vistas ute i den härligt varma solen :) Efter fredagens arbetspass mötte jag upp R för en picknick i gräset med jordgubbar och annat gott. Efter det blev det några glas bubbel på Avalons uteservering. På lördag morgon var det upp till jobbet igen, sen lapa sol hela dagen med vänner nere på våran mysiga gård. Till kvällen blev det korvgrillning och lite öl, mys!
Idag har jag och älsklingen tagit det lugnt tillammans. Tog en liten promenad längst ån, köpte en glass och mös på en filt i skuggan. Så ska söndagar spenderas!
Nu är det snart dags för sängen, ska upp tidigt till jobbet. Morgondagens övriga timmar ska jag ägna åt inredning hemmas hos R. Men mer om det imorn...

Javisst ja! Ska väl hälsa till lilla mammsen också på morsdag. Hoppas du har haft en fin dag!

Natti natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0