I väntans tider

Åh, äntligen kan vi pusta ut! Det har varit galet mycket här dom senaste dagarna. Målat, packat, flyttat, packat upp, piffat till, you name it! Men nu äntligen så är vi klara. Lite små pyssel kvar bara, men det är sånt vi får ta när vi har bott in oss lite. Är så nöjd med resultatet! Ni ska få se bilder vid ett senare tillfälle. Tack alla ni som hjälpte till med allt! Guldstjärna till er :)
Jag väntar på att internet ska installeras, kommer ta ca 2 veckor, efter det så kommer bloggen komma igång på riktigt igen. Tills dess ska jag göra mitt bästa för att uppdatera när jag får tillfälle att låna en dator.
Idag blir det mys innomhus, regn utanför mitt fönster...


Kommentarer
Postat av: Karin

härligt att ni äntligen fått erat helt egna =) kul för er!!! kram

2009-05-06 @ 15:34:58
URL: http://mourtimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0