sweet dreams

Jag är trött...har jobbat hela helgen. Slut i huvudet och vill gärna vila mig på kudden nu. Efter jobbet idag har jag spenderat timmar i köket för att få till en smarrig tårta till min kära pojk som fyller år i morgon. Chokladtårta med white chocolate frosting, hur mumsigt låter inte det?! Så i morgonbitti blir det frukost på sängen, paket och tårta. Har han tur (eller otur snarare?) så kanske han får en liten födelsedagssång också, haha! Ska iväg och jobba en sväng imorn eftermiddag, men sen blir det middag för två och myspys. Nej nu packar vi ihop och säger godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, sicken liten idétjuv du de..men tro mig, de blir jäkla gött!

2009-05-18 @ 16:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0