Änglar och Demoner

Jag har varit lite busey dom senaste dagarna. Har jobbat som en tok och där emellan har jag firat min kära pöjk. Efter lite paketöppning och fika så drog jag iväg för att jobba några timmar. Efter en helt död dag på jobbet (är verkligen noll att göra nu för tiden) så mötte jag upp födelsedagsbarnet utanför bion där det blev en maffig hamburgare till middag och sedan film. Änglar och demoner blev det, helt ok!
Idag är jag ledig så förmiddagen har jag spenderat med tvätt, skojigt värre! Nu ska jag äta lite lunch och sen kika på det nya avsnittet av The Hills. Tisdagarnas höjdpunkt, haha!

På begärna så kommer det en bild på tårtan...eh voilà!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0