28 maj

Jag ligger fortfarande hemma med ryggont. Gör mitt bästa för att bara ligga stilla, verkar vara det enda som hjälper. Ska jobba imorn, lördag, måndag och tisdag så nu måste det släppa! Vill verkligen inte vara sjuk från jobbet så här precis innan semestern, och pengarna behövs! I värsta fall får jag väll proppa mig full av smärtstillande innan, haha!
Hur som helst så börjar jag bli jäkligt uttråkad. Tredje dagen innomhus. Som vanligt när jag är sjuk så fördriver jag tiden med Sex and the city boxen. Säsong 6 har rullat varm här hemma. Såå mycket underbara klänningar i den säsongen. Nu ska jag kika på det sista avsnittet, kanske blir filmen efter det (om inte pojkvännen gnäller för mycket). Back to bed!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0