Hello Barbie

Onsdag...Jaha vad ska man hitta på idag då? Ska en sväng till affären för att hämta ut ett paket från H&M som har kommit. Men utöver det så har jag verkligen ingenting på agendan idag. Trist! Hoppas att solen kikar fram så jag kan få gå ut och sola lite någon gång. Men chansen är ju inte överdrivet stor.
Skulle verkligen behöva färga håret igen nu innan semestern, men jag får nog vänta in lönen innan jag har råd med det. Jaja, tråkiga dagar måste man ju ha ibland...

Igår kväll när jag var uttråkad roade jag mig med att måla naglarna. Rotade fram ett gammalt knallrosa lack från Depend. Lite omväxling från rött och nude som jag alltid annars kör på. Är ännu mer rosa i verklighten, typ Barbierosa, haha! Vad tycks??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0