Happy B-day!!

Seg Fredag idag. Jag låg och drog mig i sängen till elva. Låg och segade i soffan till två, sen var jag tvungen att hoppa i käderna för att ränna runt på stan för att leta present till min älskling. Tog tid såklart! Jag är verkligen inte på topp just nu. Jag brukar vara bra på sånt här ju, påhittig och kul! Måste vara någon form av svacka jag är inne i. Det mesta känns trögt nu för tiden. Går bara runt och väntar på allt kul som kommer framöver. Varför ska tiden gå så fruktansvärt långsamt?
På måndag ska vi ha myspys och fira plutten med tårta och paket. Nästa lördag vankas det inflyttningsfest, grillparty på gården! Mat, musik, sommarvärme (håller tummarna det hårdaste jag kan) och trevligt sällskap. Sen har vi ju lillasysters student om tre veckor och två dagar senare drar hela familjen till Kroatien.
Som sagt, massa skoj! Men men, den som väntar på något gott...brukar man ju säga.

Ska även passa på att slänga in ett stort GRATTIS till lillsiss som blir 19 år idag. Happy B-day sötnos! Och varför inte visa lite sköna bilder från den gamla goda tiden då lillasyster verkligen var liten. Bara för dig, haha!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack syster! fina bilder du letat fram! :D

2009-05-16 @ 16:10:21
Postat av: Jenny

Men herregud! Är du galen?! Verkligen snygga bilder ;-). Läskigt att min dotter nästan är lika gammal som K på bilderna!

Puss!



Gratta F från oss, idag förresten!

2009-05-18 @ 19:49:26
URL: http://stellailonlovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0