Memory Lane

Usch, en sån där sentimental dag idag. När man sitter och tänker tillbaka på alla minnen från när man var ung och dum. Härliga tider! Härliga minnen!
Kollade precis på det senaste avsnittet av The Hills och The aftershow. På söndag sänds säsongens sista och också det sista med Lauren Conrad. Tråkigt som fan! Jag har ju följt serien från första början, hela vägen tillbaka till Laguna Beach. Tog student samma år som dom. Har liksom blivit vuxen ikapp med de där rika snorungarna som allt började med. Sentimentalt..? Javisst...Mesig?...absolut! Men jag är ändå lite ledsen. Känner mig gammal. Vill liksom inte riktigt bli vuxen på riktigt än. Hmm...är vid sånna här tillfällen som åldersnojan smyger sig på. Ibland går tiden alldeles för fort...thats for sure!
Lite sjukt att det nu är min lillasyster som är 5 år yngre (!) än mig som tar student. Som att man vaknar upp och undrar vad fan som hände egentligen. Nu sitter man här och oroar sig för ekonomin, jobb, framtiden, tvättider och vad man ska laga för mat till middag. Om det är det här som är att vara vuxen så vill jag inte vara med! Så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0