Yesterday

Jag myser ensam i soffan för att återhämta mig från gårdagens partaj. Tack alla fina vänner som kom! Vi hade turen med oss, solen sken och vi åt massa god mat. När solen gått ner satt vi och mös under filtar, men tillslut fick vi förflytta oss in, hur mycket vi än vill så är det ingen sommarvärme. Dom som orkade följde sedan med ut, Incontro och Tranquilo han vi med innan energin fösvann och det var dags att åka hem och sussa. Som vanligt var jag dålig med kameran, men lite bilder på några utav gästerna lyckades jag få...




Och om man är snäll så får man fina inflyttningspresenter av sina vänner...



Rebecka tyckte att Fredrik borde lära sig lite dicktricks...hmm. Den flickan har lite annorlunda humor, haha!

Kommentarer
Postat av: Becka

Jag har bäst humor =D

2009-05-24 @ 20:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0