Christmas wishes

Jag gör som Engla och påbörjar min önskelista till tomten. Så alla ni som tycker att jag varit snäll i år och förtjänar en liten julklapp får hålla utkik här i bloggen, listan kommer fyllas på allt eftersom







♥ Nytt bäddset, gärna i fin grå färg. Enkelt ska det vara! 
♥ Överkast. Det fina rosa från H&M Home är underbart! Dock skulle jag önskat att det fanns i gräddvitt istället. 
♥ Ny kvällsläsning, "Elsas mode" av Sofi Fahrman står högst på listan.
♥ Stora tekoppar. Gärna med fint blommigt mönster. Finns många härliga på Indiska.
♥ Mössa, den här kommer från H&M och är sådär gulligt "Ronja-Rövardotter-mysig"
♥ Kents nya skiva "Röd"


Kommentarer
Postat av: Kristin

Hahah jag vill också ha dem där kopparna och mössan har jag redan :D

2009-11-03 @ 12:09:54
Postat av: Kristin

Och inte nog med det jag har redan börjat på min önskelistaför länge sen och den är mycket längre än dinså du ligger efter!

2009-11-03 @ 12:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0