"juligt"

Åh vad jag ÄLSKAR  när man får ta en riktigt lång och härlig sovmorgon mitt i veckan. Idag var en sådan dag. Har jobbat sedan i torsdags, tidiga mornar hela helgen, men idag börjar jag inte förens 16. Så jag sov från tio igår kväll till elva i förmiddags, lovely! Nu är jag utvilad, men lite seg. Fyra dagar kvar tills jag är helt ledig. Ska nog gå bra. Får ha lönen i åtanke som kommer sitta fint till julhandeln.

Och på tal om jul så börjar jag verkligen längta tills karusellen drar igång! Julpynt, lussebak, julklappar, glögg och pepparkakor, julmusik, julmarknad och allt det där. Hoppas hoppas hoppas att det kommer lite snö i år också. Var riktigt dålig med det förra året här i Götet.
Lite nytt inför årets jul kommer behövas. Ny lägenhet betyder nytt julpynt, haha! Detta står på listan...





♥ Julblommor till köket
♥ Krans att hänga på dörren. Kanske inte det viktigaste, men det är fint :)
♥ Nya tabletter till nya bordet. Dessa är lagom "juliga", får inte bli för rött och krimskramsigt.
♥ Lite fler julgranskulor, såg lite snålt ut sist. Klassiska röda ska det vara.
♥ Två stycken ljuslycktor att ha på hallgolvet.
♥ Kökshanddukar som matchar tabletterna.


Kommentarer
Postat av: Tor

Julkarusellen är redan igång tycker jag! Har lagt upp en sökmotor för julklappar, tometipset.se, vad tycker du?

2009-11-10 @ 21:04:26
URL: http://www.tomtetipset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0