Lista

1. De 3 senaste köpen jag gjort är klänningen från Gina, fem-pack strumpor från H&M och ny stjärna till julgranen :)
2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är ingen alls
3. Det senaste jag googlade minns jag inte, googlar ganska sällan.
4. Mitt absolut sämsta köp någonsin ...hmm..en lejongul tunika som jag aldrig tyckte om kanske? Passar verkligen inte i den färgen. Annras brukar jag tänka till innan jag köper.
5. I min handväska har jag just nu min rosa miu miu plånbok (fått av älsklingen), kalender från Ordning & reda, handkräm från Ldb (ett MÅSTE så här års!), Försvarets hudsalva, paraply och annat krafs.
6. Min favoritgata i världen är Brodway eller fifth ave. i N.Y!  
7. Mitt signaturplagg är för tillfället någon oversize stickad tröja m. svarta jeans eller tights.
8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är min väska från Marc by marc jacobs, grön klänning från zara (ordinarie pris låg på 1200 tror jag, köpte den för 299!). Har inte mkt dyrare än så, gillar att budget shoppa ;)
9. Jag är beroende av min pojkvän såklart!, kaffe, socker, min dator, min mobil och handkräm nu för tiden, haha!
10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord: enkelt, grå/svart, söt
11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja H&M
12. Jag har aldrig köpt något från Cubus och kapphal
13. Jag fyndar bäst på H&M antaglien eftersom det mesta i min garderob är därifrån.
14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja Lauren Conrads eller Elin Kling
15. Mitt nästa stora inköp hoppas jag blir en märkes väska. Högst på listan står en svart mini tote från Miu Miu.
16. Min stilikon är Lauren Conrad, Elin Kling, tjejerna i Gossip Girl, Whitney Port...listan kan göras lång. 
17. I min skosamling har jag riktigt höga heels (10-12 cm) eller helt platta skor (Converse, boots, ballerinas), inget mellanting. Favoriterna är pumpsen från Steve Madden eller dom nya ankelbootsen från Zara.
18. Min drömväska är svart mini tote från miu miu, eller en Chanel
19. Varje månad shoppar jag för mellan 500-2000 kanske?
20. På nätet shoppar jag helst just nu från H&M, topshop, asos, nelly
21. Min favorit-modeblogg är ...svårt val, läser väääldigt många just för att ingen är helt perfekt. Att plocka guldkornen ur ett flertal bloggar är det bästa!
22. Jag är som snyggast när jag är festklädd och bär höga klackar. 
23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag min lillasyster, hon och jag har nog mest lika smak av alla jag känner.
24. Mitt hår är långt, mellanbrunt med highlights och i stort behov av ett frisörbesök.
25. Mitt drömjobb är...hade jag vetat det hade jag inte fortsatt slava på mitt nuvarande jobb!

Kommentarer
Postat av: Kristin

That's right sister!

2009-11-20 @ 00:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0