Monday + update

jaha, då var det måndag igen då. Trist trist trist! Jag orkar inte gå till jobbet idag. Nu vill jag bara vara ledig, åka hem till familjen i uppsala och fira jul. jag vill ha snö, julpynt och myspys. Glöggparty, julskinka och julklappsshopping. INTE jobba :(
Sånt är livet antar jag och det är ju inte så jätte lång tid kvar innan allt det där börjar rulla igång. Bara att köra på och hålla ut.

Så länge kör vi en update på önskelistan till tomten...
Jag har under flera års tid samlat på Muminmuggar och skålar från Arabia. Muggsamlingen behöver ingen direkt påfyllning, har 13 stycken, däremot så behövs det fler skålar. Har bara 4 stycken hittills. Så nästa punkt på listan blir just muminskålar, gärna i någon av dessa färger...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0