promenad, tomtegröt och pynt

Idag var jag fruktansvärt trött på att bara ligga stilla i sängen, och eftersom jag nu mer är feberfri så tog jag och älsklingen en kort promenad på förmiddagen. Har haft så ont i rygg och ben av att inte ha rört på mig så jag kände att det var nödvändigt att få komma ut lite. Sen gick vi hem, åt tomtegröt och julpyntade. Imorgon åker stjärnorna upp i fönstrena, förutom i köket, måste hitta en ny dit. Sen är vi ganska så färdiga fram till att granen ska fram. Tomtar och sånt gillar jag inte.
Hur som helst,så här blev det....


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, vad fint ni gjort! Tog lite bilder på vårt pynt som jag ska visa imorgon. Då blir det även skyltsöndag, julmarknad och adventsfyrverkerier! Myyyys! Glad 1:a advent på er! Puss puss!

2009-11-29 @ 01:01:36
URL: http://stellailonlovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0