stripes x 2

Blä vad jag är trött! Har börjat jobba 06.30 två dagar i rad nu, och eftersom jag VERKLIGEN INTE är en morgonmänniska så känns det kan jag lova! Tog en tupplur på em idag, men det tycks inte hjälpa. Lika trött är jag för det.
Men men, det ger ju en anledning till att bara vara hemma och slappa så här en fredag med en helg full med jobb runt hörnet, och det kan ju vara bra. Så kvällen har bjudit på tacopaj, naturgodis, Idol och myspys med pojkvännen. Inte helt fel med andra ord ;)

Sprang in en sväng på H&M på vägen hem och hittade dessa två godbitar. Organic cotton och ränder, kan det bli bättre? Den vita oversize toppen kommer bli grym till ett par svarta eller mörkblå jeans och den marinblå klänningen kommer jag bära med ett skärp i midjan (som jag så fint illustrerar på bilden, hehe) och gråa strumpbyxor.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Kom på två små saker runt hundringen. Yankee candle ljus eller muffinsformar från Kalasfårm :-)

Ses på fredag! Jippi!

2009-11-10 @ 09:16:39
URL: http://stellailonlovin.blogg.se/
Postat av: Johanna

randigt är fint det.

2009-11-10 @ 10:05:09
URL: http://passepartout.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0