Svinis?

Det var väl ingen som på riktigt trodde att jag skulle ha turen med mig och bli frisk??? Nä, tänkte väl det...Jag har nämligen fått den härliga influensan! Om det är svinis eller ej vet jag faktiskt inte men otrevligt som fan är det. Så här ligger jag med febersvettningar/frossa om vart annat, ont i kropp och knopp, rinnande näsa och noll aptit. Som jag nämnde tidigare så har även en härlig hosta kommit tillbaka också.
Någon som vet skillnaden mellan vanlig influensa och svininfluensa?
Vilket fall som helst så är jag hemma från jobbet resten av veckan. Vilket också resulterar i att jag missar vårat inplanderade adventsmys på söndag med tjejerna från jobbet, buhuhuhuhuhu.
Jag måste säga att jag tycker lite synd om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0