tråktomte

Ja men då var det måndag igen då. En regning sådan, som vanligt får man väl säga. Om det ändå kunde bli några grader kallare så allt jäkla regn blev härlig snö istället, suck!
Dagen kommer inte bli särskillt händelserik. Lite filandes på önskelistan till tomten, ett besök på apoteket, sedan iväg till jobbet. Vad händer hos er?

Fick en liten trevlig kommentar av "jultomten" här på bloggen. Han tyckte jag skulle sluta frossa i julen, haha! Jag gillar julen och tänker frossa i den så mycket jag vill! Så det så! Sluta vara så förbannat anti och ta till dig allt myspys istället. Tråkiga "tomte"!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha! Rolig kommentar av "Jultomten"! Fortsätt frossa säger jag! Igår hängde vi faktiskt upp stjärnor i alla fönster här hemma. Grannarna tror väl vi är tokiga, men det skiter jag i. Så mysigt så! Ska klura lite mer på önskelistorna. Återkommer!

Kram

2009-11-23 @ 13:59:05
URL: http://stellailonlovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0