100 liter medocin

God morgon på er! Eller så vidare god är den kanske inte. Har legat hela natten och hostat och haft mig så jag har då inte fått många timmars sömn. När jag vaknade vid sju snåret så var halsen helt svullen och rösten lät som om jag druckit whiskey i en vecka eller två. Så det blev bara till att ringa jobbet och sjukanmäla mig.
Så nu har jag bullat upp med 100 liter medocin, limpsmörgåsar och blåbärssoppa till frukost. Och som vanligt när jag är sjuk så plockar jag fram mina old time favourites på VHS. Just nu rullar en brittisk mini serie som gick på tv för några år sedan, Sex Chips och Rock´n Roll. Love it!
Nej nu ska jag fortsätta kurera mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Host host! Min filmer dårå! ;-)

Krya på dig! Imorgon kommer ju mammi!

2009-10-20 @ 21:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0