baka baka liten kaka

Underbar höstdag idag! Solen skiner här på västkusten och det är härligt höstkallt ute, ca 2 grader skulle jag tro. Än är jag inte avis på snön som redan har fallit i mina hemtrakter. Älskar hösten och njuter gärna av fler snna här dagar innan det är dags att bylsa på sig ännu mera kläder.

Idag är jag ledig, wiho! (skulle egentligen haft en långkörare, 10 dagar i sträck, men min fina kollega J tog mitt pass idag så jag fick lite välbehövd vila efter 7 dagars jobb). Jag roar mig med tvätt och bullbak. När man fyller år måste man ha bullar hemma att kalasa på. Nästa torsdag är det min dag, hoppas det finns någon liten bulle kvar då som jag kan bjuda mammsen å pappsen på. Godsaker har en tendens att försvinna förvånande fort i det här hemmet, haha!
I eftermiddag blir det alltså nygräddade bullar och nya avsnitt av The Hills och The City. Me like!

Kommentarer
Postat av: Karin

mmmmm nybakade bullar =)

2009-10-14 @ 17:26:48
Postat av: Mamma

Jag kommer på onsdag så spar en bulle till mig, mums

2009-10-16 @ 14:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0