kalasfix

Jajamensan, jag hittade dom! Dom perfekta partypjuxen till hösten. Fanns på Zara för 799 kr och det var exakt vad jag letat efter. En rejält hög klack, kraftig sula och ankelhöga skaft. Dom invigs redan imorn då det vankas partaj med nära å kära. Vi ska ju fira min stundande födelsedag med middag och drinkar. Är riktigt pepp! Efter jobb 6 helger i rad så ska det bli RIKTIGT skönt att vara ledig och kunna hitta på något skoj.

Förutom mitt fin fina skofynd så har jag hunnit med jobb, fika hos söta K, fix med klänningen som ska bäras imorn (behövdes sys in lite i midjan så jag fick låna K´s symaskin. Thanks darling!) och middag. Snart blir det idol för hela slanten sen sängen. Jag är aptrött!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0