päls

Hej ni rara! Jag har en härlig ledig dag. Behövs verkligen. Vill bli av med den här förbannade förkylningen nu! Känner mig lite lite bättre, så kanske är jag helt frisk till helgen, hoppas hoppas! På fredag ska ju jag och pojkvännen på Lars Winnerbäcks konsert så det vore ju underbart att slippa hosta sig igenom den kvällen. Så idag är planen att göra så lite som möjligt. Kolla nya avsnittet av Gossip Girl, dricka te och äta skorpor. Det är min dag det, vad gör ni idag?

Klickade precis hem den här mysiga pälsen. Är i stort behov av en ny vinterjacka så det fick bli en päls denna gången. Kanske slår till på någon klassisk ullkappa också att variera med. har kikat på en fin på Zara, men den får jag nog fundera lite extra på då priset ligger vid 1000 lappen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0