Strengthener

Halv ett och min jobbdag är redan över, najs! Det är fördelen (den enda dessutom) med att tvinga sig upp ur sängen vid 6 på morgonen, man har i princip en hel dag ledigt. Idag spenderas den framför datorn, lite tid till bloggen med andra ord. Där emellan blir det nya avsnitt av The Hills och The City.

Tänkte också passa på att slänga in ett litet tips till er. Om ni, liksom jag, har sköra naglar så kan jag verkligen rekommendera ACO´s nail strengthener. Mina är helt hopplösa, speciellt under hösten/vintern, men dom har faktiskt blivit bättre oc starkare av det här medlet. Tummen upp för ACO!




Kommentarer
Postat av: The Hills & The City

Hej!

Jag har lagt in dom nya avsnitten av The Hills & The City i Bloggen nu.

Kika in=)

2009-10-07 @ 16:31:03
URL: http://hillsandcity.blogg.se/
Postat av: The Hills & The City

vad tyckte du om dom nya avsnitten då=)

2009-10-07 @ 22:26:23
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0