Töntarna

Den lediga dagen har spenderats med städ, yeay! Precis sånt som man vill göra när man för en gångs skull är ledig, eller? Kanske inte. På em fick jag sällskap av R och vi fikade med hembakade kolasnittar och kaffe, mys! Kvällen bjuder givetvis på Hollywoodfruar. Måndagar är inte så dumt ändå.

Ingen har väl missat Kents nya singel "Töntarna"? Den 6:e november kommer skivan "Röd", exciting eller vad?! Jag ska givetvis gå på turnépremiären i Sthlm den 25 februari, jag ska jag ska jag ska! Syrran nu hänger det på dig, denna gången får du lyckas haffa biljetterna! Dom släpps på måndag för alla er som är intresserade att slåss om dom.

Dagens låt är ju given..."Töntarna", smack!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Får jag också följa med? :-)

2009-10-05 @ 20:20:11
URL: http://stellailonlovin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vi kommer utan barnen i nov! Päronen kan vara barnvakt. Du och jag firar varann då va? Önskar du dig något speciellt? Annars har jag lite idéer :-)

2009-10-06 @ 22:00:11
URL: http://stellailonlovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0