turnépremiär och Choo

Ledig fredag! Wiho! Och det ska firas med Winnerbäcks turnépremiär ikväll, längtar! Innan dess så ska jag ta mig ner på stan för att spana efter något att ha på mig ikväll. Vad är lämpligt på en konsert? Ska också leta efter en kappa på Zara som jag så gärna vill ha. Får se om jag lyckas. Det börjar bli lite för kallt för skinnjackan nu, och pälsen jag beställt från Nelly har inte kommit än.
Men innan det blir stan så måste jag ta och hoppa ur pyjamasen som jag fortfarande sitter och myser i, haha! det blev en riktigt lååååång sovmorgon idag, till halv ett närmare bestämt. Äntligen så har min hosta börjat avta och jag kan faktiskt sova om nätterna. Min kropp va mycket tröttare än jag trodde. Skulle faktiskt kunna sova några timmar till ;)

Har suttit och spanat på Jimmy Choo´s kollektion för H&M. Finns en hel del fint, men jag är lite besviken om jag ska vara ärlig. Allting ligger ju på priser över 1000-lappen! Det enda man har råd med är ju lite accessoarer och det är ju inte sånt man helst vill ha. Synd! Annras hade jag gärna haffat den blåa mockaklänningen, ett flertal av skorna, skinntightsen, och en och annan jacka. Vilka är era favoriter?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0