Catch up

Lördag förmiddag, dåligt väder, men vad gör det? Jag är ju ledig idag :) Min enda lediga dag denna vecka så det är bäst jag tar vara på den. Startade med sovmorgon (finns inget bättre!), nu frukost framför tvn, senare lunch med M på stan. Lite trevligt catch up eftersom vi inte setts på två veckor. Tror jag ska inviga min nya skinnjacka som anlände igår (visar bild senare, måste ladda kameran). Ikväll blir det middag med pojkvännen och sen en lugn hemmakväll. Har blivit en del sånna den senaste tiden men jag gillart! Efter år av partyhelger har jag blivit en riktig hemma-mys-tjej, sånt som händer, haha!
Imorgon blir det jobb hela dagen...pust.. Men vi får se det positivt, söndag lika med bra betalt!
Nej nu blir det ännu en kopp kaffe innan jag kickar igång dagen. Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0