Coco Coco Coco

Godmorgon ni där ute! Här sitter jag framför tvn och myser med en filt och en kopp kaffe. Tittar på efter tio med malou, idag har dom Chanelspecial. Ebba och Skande är där och snackar chanelmode, bra start på veckan! Såg ju filmen i lördags och jag föll pladask! Är hur bra som helst, en film helt i min smak. Så där härlig som bara franska filmer kan vara. Se den! Och för alla er fashionistas som endast är intresserade av hennes modeskapande (verkar som en stor skara var lite besvikna över att det var för lite mode i filmen) så kommer det en tvåa som handlar mer om hur hon skapade sitt märke Chanel. Livet som Chanel helt enkelt.

Min dag för övrigt kommer innefatta jobb, möte med chefen och sen en kväll framför tvn och svenska Hollywood fruar. Det går ju inte annat än att älska serien, hur mycket man än hatar Anna Anka och gänget. Underhållning på hög nivå, haha!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen klä mig varmt i mysiga tröja och halsduk. Jag har nämligen haft turen att dra på mig en förkylning under helgen.
Trevlig måndag på er!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Hej igen!

Det ser ut som om det är v 46 13-15 nov som passar oss bäst att komma ner. Det är då marknaden öppnar va? Kolla upp hur det ser ut för er. Så får vi fundera på hur vi gör med barnen också. Miss you alot! Kramisar

2009-09-22 @ 09:54:42
URL: http://stellailonlovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0