Signed sealed delivered

Åh härliga söndag! Jag och b-friend har haft en super mysig ledig dag tillsammans. Började med att jag hittade två presenter i vardagsrummet när jag gick upp på morgonen. Älsklingen hade fixat ett signerat ex av Gynnings bok Ego woman samt min favvo parfym, som jag suktat efter länge nu, Clean shower fresh. Bara för att jag är underbar ;) Tack älskade du!
Efter det tog vi en lång frukost och på eftermiddagen gick vi några timmar på bokmässan. Höjdpunkten var seminariet med Lars Winnerbäck, intervju och högläsning ur han nya sångbok av hans samlade verk. Det var ingen mindre än Jonas Karlsson som läste, riktigt bra! Två av mina favoriter. Efter det boksignering. På uppdrag av min vän M ställe sig pojkvännen i kön för att få en bok signerad. En present till mig från M. Jag vet ju vad det är, men jag har lovat att inte tjuvkika i boken förens på min födelsedag, haha!
Nu under kvällen har vi avverkar tacomiddag och topmodel. En film nu kanske?




Kommentarer
Postat av: Karin

nu är jag allt lite avis, jag ville med gå och lyssna på winnerbäck! kul för er att det var bra :)

2009-09-27 @ 21:46:49
URL: http://mourtimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0