Gynning, Klingen och Lena Endre

Min kompis R säger att jag är hennes skvallertant. Hon behöver inte läsa några bloggar eller tidningar för jag ger henne den info hon behöver tydligen. Och det kanske stämmer, jag gillar skvaller, kändisar, mode och glamour. Och jag blir minsann lite starstruck när jag träffar en kändis på nära håll (INTE jag-är-en-fjortis-som-fnissar-och-stirrar-ut-dig-pucko, men det är lite spännande!) Så därför tänkte jag dela med mig av vad som hände mig här om dagen. Det var nämligen som så att jag fick fin besök av Carolina Gynning. Inget märkvärdigt kanske, men eftersom jag gillar henne och tycker hon är ascool och skit snygg så gjorde det min dag lite extra spännande.

Lite mera skvaller? Ok, då kan jag berätta att i detta nu sitter ingen mindre än Lena Endre i hotellbaren på Avalon och sippar strawberrycosmo med en vännina. Och på samma hotell är även Elin Kling och Linn Gustafsson incheckade. Och ja, kändisar får lite bättre service. När personalen fick höra att självaste Klingen skulle checka in uppgraderade dom henne till en av suiterna. Så var det med det!


En ubersnygg Gynning på mitt jobb. Jag står ca 50 cm på vänster sida och syns inte det minsta, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0