Morgonshopping

Hej på er! Härlig höstdag idag. Solen skiner, men det är inte varmare än 16 grader, underbart tycker jag! Har längtat på liiite kyligare väder, inte mycket, men lite. Känns som en perfekt dag för en promenad. Får se om jag orkar ta mig ut. Just nu känner jag mig ganska seg (som vanligt). Tror det är mitt kroniska tillstånd under höst/vinter. Är riktigt beroende utav sol för att känna mig pigg. Men lite frisk luft kanske råder bot på det?

Jag startade denna morgon med lite shopping, hehe. På torsdagar så uppdaterar ju H&M sin webbshop. Dessa godbitar klickade jag hem...
Pälsvästen ska jag ha över min skinnjacka när det blir lita kallare ute. Tröjorna i lite längre modell är perfekta till legging. Bra start på dagen!


Kommentarer
Postat av: Jenny

De där tröjorna har jag letat som en tokig efter! Ska också klicka hem, om de finns kvar :-)

2009-09-10 @ 14:57:45
URL: http://stellailonlovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0