Quality time

Hallå där! Här sitter jag och segar i soffan. Efter tre dagar med tidiga pass på jobbet så börjar jag känna mig lite mosig i huvudet, haha! Men, thank god, så har jag sovmorgon imorn och på fredag. Behöver sova ut känner jag.

Efter jobbet idag mötte jag upp syster, åt lite lunch tillsammans sedan sa vi hejdå på centralen och hon hoppade på tåget hem igen. Vi har haft en riktigt skoj vecka, hoppas det inte dröjer allt för länge till nästa gång. Ska försöka boka in en weekend med storasyster och hennes man också nu i höst. Men med mycket jobb för mig och pojkvännen och problem med barnvakt för deras del så är det lite knepigt att hitta ett tillfälle som passar alla. Men men, det löser vi nog!
I oktober då jag fyller år så kommer mamsen och pappsen på besök, så det blir ovanligt mycket tid till familjen dom kommande månaderna. Trevligt!

Ikväll blir det lite quality time med min kära. Lite myspys framför tvn och sedan tidigt i säng för min del. Har redan nu svårt att hålla mig vaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0