shopping, te och premiärer

Jag myser här hemma i pojkvännens mjukisbyxor och en kopp grönt te. Det är svinkallt här hemma så jag pimplar te som bara den (dom håller nämligen på att byta radiatorventiler? på våra element, så värmen är inte riktigt igång). Dessutom så har hösten kommit på riktigt nu, är inte mer än 12 grader ute och imorse när jag åkte till jobbet var det 5! Så det blev till att klä sig varmt med handskar, halsduk och pälsväst.
Nu känner jag mig lite trött efter en tidig morgon på jobbet och en liten shoppingrunda efter det (visar fynden strax), så det jag orkat med nu på eftermiddagen var att titta på dom nya avsnitten av The Hills + The City, I love it! Fy tusan vilken kanon höst det kommer bli. Ikväll börjar även Grey´s anatomy på femman. Najs! Jag myser vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0