sovmorgon delux

God morgon! Efter 12 timmars sömn(!) så känner jag mig riktigt utvilad. Jag är verkligen ingen morgonmänniska så det är sååå skönt när man får sin efterlängtade sovmorgon. Just nu sitter jag och äter lite frukost, knäcke med leverpastej och gurka och en kopp kaffe, och läser lite bloggar. Min härliga morgonsrutin.
Idag blir det en slapp förmiddag, på em/kvällen blir det jobb och sen en middag framför tvn tror jag. Kanske finns det något skoj på tv att se?
Vad ska ni fylla eran torsdag med?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har haft super-mega-shopping-dag idag! Nej då, det blev inte så mycket som det låter! ;-) Fick in över 10 papp på Tradera, så tycker att jag får unna mig lite, har varit så fattig i sommar! Men som vanligt är det mesta som följde med hem till ungarna.

2009-09-03 @ 19:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0