TGIF...

..eller nja. Så mycket thank god är det kanske inte, jag ska ju jobba hela kvällen och hela helgen (som vanligt) så jag njuter inte direkt utav att det äntligen är helg. Men lite skoj ska jag minsann klämma in i schemat. Imorn ska jag och M gå och se på Coco-livet före Chanel, och kanske hinner vi med en middag innan också. Det ser vi fram emot! Jag hoppas på liite kyligare väder så jag kan få inviga min pälsväst, haha!
Annras så händer det inte så mycket här nere. Dagarna lunkar på som vanligt. Men jag gillart! Ibland är det skönt att bara njuta av vardagen. Speciellt nu på hösten är det helt lovely att bara sitta inne å mysa med en kopp te framför tvn. Eller är det jag som är tråkig? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0