Christmas Eve and all the rest

Hej alla glada! Jo men jag vet. jag säger alltid att jag ska blogga när jag åker hem till familjen. Men det finns liksom aldrig tid eller lust till det. Man vill ju bara mysa med nära och kära. Så det blir som det blir helt enkelt. Vi har haft det super bra under julen. Träffat tomten, fått massa fina klappar, ätit ätit och ätit, gått på bio, åkt pulka, grillat korv m.m. Hur har eran jul varit?

Nu är jag i alla fall hemma i kära götet igen. Har fejjat och donat hela dagen. Varit en sväng ner på stan för att inhandla lite nytt smink till nyårsfesten och en lite försenad julklapp. Sen har jag förberett så mycket som möjligt inför 3 rätters middagen. Varit på systemet och inhandlat bubbel. Nu är jag helt slut och börjar nästan känna mig lite dålig. Något är på gång i halsen. Håller tummarna hårt för att det ska försvinna till imorn.
Borde sova, men vill se klart på "Den engelska patienten" som går på tv. En av mina absoluta favorit filmer! Efter det blir det natti natti...


Jag och Ilon spanar efter tomten. Sen var han så duktig så och gav tomten alla sina nappar. Stella fick en mikrofon och höll rock konsert resten av kvällen :) Och jag fick kyssa tomten jag ;)


Sista dagen med familjen hängde jag hos storasyster och barnen. Vi grillade korv på deras nya eldkorg, åkte pulka, rutschkana och gjorde snöänglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0