cold morning

Gomorron! Lite trögstartad idag. Är ju så jäkla kallt att man inte vill kliva upp :) Så jag ligger och myser i sängen med en kopp kaffe. Ska strax upp och packa färdigt. Åker hem till familjen imorn och stannar till strax innan nyår. Ska bli så mysigt! På söndag är det kalas för lilla Ilon som fyller 3 år. Första året jag har haft möjlighet att vara med, så det ser jag fram emot :)
Kanske tar en promenad ner till stan för att handla den sista julklappen. Sen blir det mys hela kvällen med älsklingen som jag inte kommer träffa på några dagar. Han jobbar fram till 23:e så det blir då vi möts upp för lite julmys.
Så, dags att ta tag i dagen?..later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0