driving home for christmas

Tjoho! Idag har vi blivit med bil :) Sicken frihet, nu kan jag åka till Ikea när jag vill, haha! Det blev en liten en, men det är precis vad vi behöver, och extra stort plus för att det är en miljöbil. Det gillar vi, eller hur?! Skönt också att mannen min kan köra hem det tunga lasset med julklappar som vi fått släpa på tåget varje år.
Tror faktiskt jungfruturen får bli till just Ikea. Vi behöver inhandla en del porslin till nyår. Det har blivit lite fler gäster än vi räknat med, men hey, ju fler destå roligare! Dessutom behöver vi slänga ut en del grejer som blivit kantstötta och slitna, så det passar utmärkt :)
Jag har dessutom fixat nyårsblåsan. Långklänning blir det för mig i år, med en snygg uppsättning och röda läppar kanske. Vi får se, men det är skönt att slippa stressen med att jaga klänning dagarna innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0