Mitt 2010



Året började perfekt med att jag och Älsklingen förlovade oss i februari ♥. Jag och syrrorna tog en tripp till stockholm för shopping och Kent konsert. Vi firade förlovningen med en stor fest i april (eller va det mars?). Valborg firades för första gången med hela gänget i Göteborg. (Vi Uppsalabor föredrar ju full fullare fullast i någon av Uppsalas parker, sen champagnegalopp. Men vi insåg fakta, vi är för gamla, och stannade hemma)



I maj var vi på dop i Svenljunga. Jag färgade håret ljusare, firade 3 födelsedagar och drog sen med syrran till Los Angeles i två veckor. Best trip ever!


I juni firade vi midsommar hos pojkvännens familj. Hängde på stranden med syskonbarnen och käkade glass. I juli lyssnade vi till ljuva toner från Melissa Horn och Lars Winnerbäck.



I augusti gick jag och syrran på way out west (vart har dom bilderna tagit vägen?) och sen blev det bröllop i Svenljunga. I oktober fyllde jag 25 (hjälp!) och det firades med en trip till London med familjen.



Nån gång i november gjorde jag och Becka vårat premiärbesök på Puta madre. Sen hände det inte mycket mer innan jul då jag åkte hem och spenderade den mesta tiden med syrrans ungar :)

Kommentarer
Postat av: Becka

Hallå hörru, de var ju mars!

2011-01-01 @ 19:16:01
Postat av: Mikaela

Vad synd att inte jag var en del av ditt 2010!

2011-01-03 @ 19:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0