Peppis



Mina och Beckas fin fina peppisar! Kreativitet på HÖG nivå :)


Jahopp, här va det tomt och dystert. Har liksom känt för att gå i ide dom senaste dagarna så det har inte funnits någon ork till bloggen. Sånt som händer ibland. Men det kunde ju ha varit liiite roligare om mina läsare faktiskt kommenterade nångång ibland sådär ;)
Vilket fall så har jag varit busy med att få alla julklappar köpta, jagat tågbiljetter tur & retur, planera nyår med allt som hör till (meny, gästlista, hur sjutton vi ska få plats allihopa hemma hos oss osv.), bakat pepparkakor och lussekatter samt ifrågasatt allt som har med jobb och framtid att göra. Det där med jobb asså, önskar man kunde slippa pressen. Önskar man kunde få vara 15 igen och ha några år på sig att fundera ut vad man vill bli när man blir stor. Önskar att idéerna man har inte ska vara så svåra att genomföra. That's life I guess...

Kommentarer
Postat av: Becka

Jag har köpit juleklapp till dig :)

2010-12-09 @ 15:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0