addicted?

Här är det lugn hemmakväll som gäller. Har haft en dunkande huvudvärk hela dagen (så går det när man är stressad på morgonen och inte har tid med morgonkaffet! Beroende? Jag?) så jag känner mig jäkligt sliten. Efter lite rester av kinamaten från igår och en lång varm dusch så väljer jag att krypa ner under täcket. Slö kollar lite på melodifestivalen i väntan på filmen på fyran som börjar 21.30, En ung Jane Austen. Och nej, jag tycker inte melodiskiten är bra, även om Andreas Johnsson är rätt trevlig att se på ;)
Fan va sugen jag blev på smågodis nu! Tur att jag är aldeles för trött för att ta mig till affären, har blivit allt för mycket gotta den här helgen. Och mer ska det bli. Är ju alla hjärtansdag imorn. Restaurangmys står på schemat efter jobbet! Hur firar ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0