far å flyg å rid å ränn

Jag flänger runt som en yr höna här hemma. Är så satans trött (har jobbat tidigt idag och ska tillbaka strax för ännu ett pass innan jag tar helg!) men finner ändå ingen ro till att lägga mig ner och vila. Städ, tvätt och plock i ett sedan jag kom hem för ett par timmar sedan. Oron kryper i kroppen på mig och jag har nog kollat mobilen sjuhundraelva gånger. Försöker hålla mig sysselsat för att inte tänka för mycket. Min älskling ligger på operation och jag väntar på att få höra hur det har gått. Ber en stilla bön att han ska komma hem hel. Olidlig väntan...

Kommentarer
Postat av: anna

hejhej!! vi håller alla tummarna för fredrik! du måste skriva här eller skicka ett mess (0706067770) när du vet att det har gått bra!!!

krama på honom från alla oss på avalon!kram, anna!

2010-02-24 @ 19:06:06
Postat av: Jenny

Har allt gått bra??? Jag ska på jobbintervju nu, så jäääääla nervös! :-) Hörs ikväll! Kramis

2010-02-25 @ 09:10:03
URL: http://stellailonlovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0