Glam

God morgon på er! Eller nja...när jag drog upp rullgardinen imorse så kändes morgonen inte så vidare god. Grått och mulet...trist! Sånna här dagar drar jag helst täcket över huvudet igen och fortsätter sova. Men men, jobbet kallar även idag. Dock inte förens till eftermiddagen så jag myser vidare med mitt kaffe i sängen, hehe.

Föresten, såg ni premiären av Glamourama igår på Tv3 play? Jag säger bara OMG! Tjejerna lever ju verkligen upp till bilden vi har av stureplansbrudar. Korkade och ytliga partyprissar. Oh well...vi kan ju inte förneka att det ÄR underhållande att skratta åt det hela. Den absurda världen dom lever i. Jag kan nog säga redan nu att jag kommer fortsätta titta, tragiskt men sant, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0