jeans



Tjingtjing! Gör ett pit stop här hemma. Har jobbat ett pass nu på morgonen och ska tillbaka för ytterligare ett på em. Vad gör man inte för lite extra klirr i kassan? Jag är jäkligt trött just nu, men det är det värt. En liten powernap så är jag nog på G igen. Dessutom är jag ledig torsdag-fredag.
Jag myser runt i b-friends jeansskjorta. Har man inte råd att köpa nytt funkar det utmärkt att shoppa loss i pojkvännens garderob, haha!

Förutom massor av jobb så har vi fått goda nyheter här i lilla familjen idag! (mer om det en annan gång) Fasiken va det här året verkar bli bra :D

Update:
Nej jag är inte gravid! Utan den goda nyheten handlar om pojkvännen som fått en väldigt viktig operation inbokad månader tidigare än väntat. Så..nu vet ni det :D

Kommentarer
Postat av: Karin

Du får inte skapa förhoppningar på det viset!! :)haha nej men vad skönt för er att det blev tidigare!! kram

2010-02-10 @ 22:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0